אקנה, סבוריאה, אקזמהנגעי עור, כמו אקנה, סבוריאה או אקזמה, יכולים לבוא לתקופה חולפת, אך לעיתים, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו מתמודדים במשך שנים ארוכות עם בעיות עור.

בעוד הרפואה הקונבנציונאלית מטפלת בסימפטומים, הרי שאין ביכולתה לתת מענה לגורם שיוצר אצלנו את בעיית העור. בשיטת האבחון האירידיולוגי, ניתן להגיע אל שורש הבעיה ולהתאם טיפול אופטימלי. כיצד זה נעשה? הנה כל הפרטים.

הסיבות לנגעי עור

אקנה, סבוריאה או אקזמה הן לרוב ביטוי חיצוני למשהו שמתרחש אצלנו בתוך הגוף. בעוד אקנה לרוב יאפיין את גיל הנעורים, הרי שגם אנשים מבוגרים סובלים מאקנה, פצעים על עור הפנים, סבוריאה הפוגעת בחלק החיצוני של עור הפנים והראש ואקזמה שיכולה לבוא לידי ביטוי באזורים שונים.

בין אם העור הופך לשומני ובין אם העור נהייה יבש, הרי שהסיבה לא תמיד ידוע. הביטוי של נגעי העור הוא למעשה תוצאה של דלקת או זיהום, לרוב פנימי ולאו דווקא חיצוני. לכן, משחות וקרמים לא תמיד יוכלו לסייע בפתרון הבעיה, וגם אם זו תחלוף, היא בהחלט עשויה לחזור שוב עם סיום הטיפול החיצוני.

אבחון נגעי עור לפי האירידיולוגיה

צילום מדויק של קשתית העין מספק למאבחן האירדיולוגי מפת צבעים המאפשרת להבין את האיזון הפנימי של הגוף. לכל צבע בקשתית העין ישנו הקשר אל חלק פנימי בגוף, שינוי גוון הצבע, נקודות וסימנים שונים בקשתית מאפשרים לבחון את האיזון בין האיברים – או למעשה – חוסר האיזון הקיים בגוף אשר גורם לנגעי העור.

מדובר בתהליך אבחון שאינו פולשני ואינו דורש התערבות. הצילום המתקבל של קשתית העין נבחן באמצעות מיקרוסקופ, כך שניתן להבין בדיוק מה קורה לנו בתוך הגוף, ובהתאם לכך, להתאים תוכנית טיפולים.

הסיבות לנגעי עור על פי האירידיולוגיה

כפי שציינו, בעוד הרפואה הקונבנציונאלית לרוב תתאים טיפול חיצוני, הרי שהמקור לאותם נגעי עור הינו פנימי. לפי האירידיולוגיה, כאשר קיים חוסר איזון פנימי הביטוי של כך הינו על ידי פצעים או בעיות עור, כדוגמת, אקנה, סבוריאה או אקזמה. הגוף שלנו קולט פסולת וזו נפלטת אל מחוץ לגוף ומקבל ביטוי כנגעי עור.

טיפול אירידיולוגי בנגעי עור

לאחר האבחון הפרטני של קשתית העין, מותאמת תוכנית טיפולים, אשר מטרתה הינה לנקז את הרעלים מתוך הגוף, להוציא אותם החוצה וליצור איזון מחודש בין הגוף לבין הנפש. באופן זה, נוכל לטפל בשורש הבעיה שגורמת לאותם נגעי עור.
תוכנית הטיפולים לרוב תהייה מורכבת משינויים במרכיבים התזונתיים, בין אם הסרה של מזונות שונים או הוספה של מזונות אחרים. במקביל לכך, ישנה חשיבות גם לצד הנפשי, הימנעות מלחצים הינה חלק חשוב בהצלחת הטיפול, על מנת להביא את הגוף אל איזון מלא.

טיפים להתמודדות עם נגעי עור

בכדי לסייע לגוף לחזור אל האיזון, ישנם מספר דברים שנוכל לעשות. ראשית, אנחנו צריכים לאפשר לעור הגוף שלנו לנשום, לכן, מומלץ להימנע מכל בגד סינטטי העשוי לגרום לגירוי של העור או לדלקת. בנוסף, מומלץ להימנע מחומרים שומניים אשר מגרים את העור, בעיקר את עור הפנים. כמו כן, חשוב מאוד לשמור על היגיינה ולא לגעת בפצעים או בנגעי העור. והנקודה האחרונה, החשובה לא פחות, היא לשמור על שלווה פנימית.

אקנה, סבוריאה או אקזמה הינם ביטויים חיצוניים לדברים שמתחוללים אצלנו בתוך הגוף. האירידיולוגיה מציעה לנו לבחון מחדש את האיזון הפנימי באמצעות בדיקה של קשתית העין. תוכנית הטיפולים מותאמת בצורה אישית לכל מטופל ומאפשרת לנקות את כל הרעלים שהצטברו בגוף במשך השנים וגרמו לתוצאה להיראות על גבי העור שלנו.

דילוג לתוכן