17282122_xxlאירידיולוגיה נשענת על גילוי סימנים שונים בקשתית העין לאיתור וזיהוי חולשות גנטיות כמו גם גורמים למחלות הקשורות במערכת הדם, בכלי הדם ובלב.

בנוסף לאירידיולוגיה ניתן גם להיעזר בבחינת לובן העין וכך, באמצעות שיטות אבחון וטיפול אלה, שאינן פולשניות ואינן יוצרות אי נוחות ניתן לאתר לאבחן, לטפל ולשפר מגוון רחב של מצוקות, בעיות, מחלות.

מחלות לב וכלי דם יכולות להשפיע לרעה על תפקוד הגוף, על מערכת החיסון, על רמת החיוניות והאנרגיה. כאשר מאבחנים נכון ומגלים את המקור לשורה של בעיות, איכות החיים משתפרת פלאים לאחר טיפול כגון ניקוי רעלים ובניית תוכנית תזונה אישית.

המצבים הרפואיים בלב וכלי הדם שניתנים לאבחון אירידיולוגי:

באמצעות אירידיולוגיה ניתן בהחלט למצוא עדויות לנטייה גנטית – תורשתית לטרשת עורקים וניתן גם להבחין בסימנים לדרגת החומרה של המצב בנבדקים השונים. חשוב לשים לב שטרשת עורקים יכולה להגדיל מאוד את הסיכון להתקפי לב כבר בגילאים צעירים למדי, אך יש בכך סיכון גם להתפתחות מצבים רפואיים אחרים ותסמינים מגוונים.

בקרב חלק מהאנשים נרשמת פגיעה מצטברת גם ברגליים וכן בראייה (עד כדי עיוורון). לאחר אבחון אירידיולוגי, מקובל לשלב ניקוי פנימי של הגוף וכלי הדם וטיהור מרעלים ביחד עם שינויי תזונה רבי עוצמה שמותאם לכל מטופל בהתאם למצבו.

אנמיה מאופיינת פעמים רבות על ידי עייפות ואף תשישות, כאשר הסובלים מכך אינם ישנים היטב ואינם מחליפים כוח לאחר השינה. במצבים מסוימים נרשמים ירידה בתפקוד ואפילו התעלפויות כמו גם תחושה של חרדה, דיכאון, אובדן מצב רוח, ירידה בתיאבון.

מכיוון שיש סיבות מגוונות למצבי אנמיה, חשוב להדגיש שאירידיולוגיה מסוגלת לאתר את הסיבה לבעיה כדי שניתן יהיה לקבל את הטיפול הטוב ביותר ולהתגבר על הסימפטומים שמלווים חלק מהאנשים במשך חודשים ואפילו שנים ללא מענה ראוי.

גם אי ספיקת לב, בעיות בניקוד נוזלי הלימפה ושימוש בתרופות כגון סטרואידים לאורך זמן עלולים להוביל לבצקות שגורמות לטרדה ולסבל רב. מעבר לטיפול בסימפטומים הברור בידיים, ברגליים או באזור הפנים, מציעה האירידיולוגיה איתור מדויק של הסיבה לבצקת. לאחר האבחון, ניתן לנקוט פעולות מתאימות לניקוי רעלים ולפתרון בעיות הניקוז שגורמות לנפיחויות.

אבחון באמצעות אירידיולוגיה יכול לאתר נטייה מולדת לדליות ולטפל עוד לפני שמופיעים כאב וסבל ניכרים. ניתן לאבחן ולטפל גם במצבים של דליות קיימות, ללא צרוך במענה פולשני או כירורגי.

כאשר זרימת הדם בוורידים איננה תקינה ניתן בהחלט לשפר את המצב גם באמצעות טיפולים שמרניים ולא פולשניים לאחר אבחון אירידיולוגי מתאים. יש לציין שלמרות שהבעיה מיוחסת לנשים בלבד הרי שגם גברים רבים סובלים מכך וגם להם מומלץ לטפל ולא להתעלם.

פעמים רבות, הפקקת איננה המחלה עצמה כי אם סימפטום לבעיה הרבה יותר עמוקה שיש לטפל בה. דלקות לא מאובחנות, גידולים שפירים, סרטן, בעיות במסתמי העורקים והוורידים הם חלק מהסיבות לפקקת ורידים. חוסר טיפול עשוי להביא להחמרה, לפגיעה בריאות, פגיעה באיברים פנימיים נוספים, כאבים וסבל רב.

אבחון אירידיולוגי של קשתית העין מסוגל למצוא בקלות את מקור הבעיה כך שניתן יהיה לקבל טיפול נכון, מותאם אישית.

לעיתים, הדבר מאפיין אנשים הסובלים מנטייה לחרדה או מתופעות של התקפי פאניקה. זה יכול גם להיות סימון להפרעה בקצב הלב שנובעת ממחלות שטרם אובחנו, פעילות לא נורמלית של בלוטת התריס, תגובה לתרופות שונות.

חשוב מאוד לאבחן את הסיבות לקצב לב מוגבר כאשר מדובר בתופעה חוזרת וניתן לעשות זאת בצורה לא פולשנית באמצעות בחינה של קשתית העין באופן מקצועי. כך ניתן להבין האם ישנה מחלת לב קשה, האם מומלץ לבצע שינוי באורח החיים הנוכחי, האם מומלץ לנקוט שיטות של ניקוי רעלים.

עליה בקצב הלב המלווה בכאבים, בקשיים ובעיות במערכת הנשימה ובהרגשה כללית לא טובה וכן תשישות יכולה להיות מסוכנת ללא קבלת טיפול מתאים. חשוב מאוד לאבחן את הסיבה או הסיבות לטכיקרדיה ולברר האם ישנם סימפטומים נוספים שטרם מורגשים או נראים לעין. אירידיולוגיה יכולה לסייע גם בכך, ממש כפי שהיא יכולה לסייע במצבים של דפיקות לב, הפרעות חרדה, תחושות של לחץ, עייפות, תשישות.

אם נרצה לסכם, מחלות לב וכלי דם יכולים לכלול היבטים רבים ומגוונים של סימפטומים ולרוב הפגיעה יכולה להופיע בשלבים הראשונים גם ללא תסמינים גלויים. זיהוי נכון ומוקדם באמצעות אירידיולוגיה לא מצריך טיפול פולשני וניתן לקבל במהירות תשובה למהות הבעיה, הגורמים ואפשרויות הטיפול.

דילוג לתוכן