פטריות ציפורניים ועוראחד מהזיהומים השכיחים ביותר גם בקרב מבוגרים וגם בקרב ילדים הינו פטריות ציפורניים ועור.

למרות שבדרך כלל לא מדובר בתופעה הגורמת לכאב, הרי שישנה חשיבות רבה ביותר לטיפול בפטרייה, על מנת למנוע את התפשטותה. לעיתים, הפטרייה עלולה לחזור בדיוק באותו המקום, ולאלו מכם המתמודדים עם פטריות בציפורניים של כפות הרגליים או הידיים, בוודאי מוכר הסימפטום של חוסר העלמות הפטרייה בצורה מלאה. מה עושים? לאירדיולוגיה ישנן מספר שיטות שיוכלו לסייע בהעלמת הפטרייה על ידי טיפול בשורש הבעיה.

הטיפול הפנימי בפטריות ציפורניים ועור

בעוד רופא העור ירשום לכם משחות שונות ולעיתים גם כדורים לטיפול בבעיה של פטריות ציפורניים ועור, הרי שהטיפול יהיה חיצוני בלבד ולא פנימי. על פי תורת האירידיולוגיה הסיבה להופעת הפטרייה אינה רק זיהום חיצוני, אלא גם ובעיקר, תולדה של חוסר איזון פנימי במערכות הגוף וגורם פנימי אשר מכיל בתוכו רעלנים המופרשים החוצה בתצורה של פטרייה. על מנת להבריא את הפטרייה בצורה מלאה ולמנוע את חזרתה, יצירה של איזון בין כל מערכות הגוף תוכל להביא לכדי פתרון.

זיהוי הגורם ולא רק הסימפטום

כאשר מדובר בפטריות ציפורניים ועור, טיפול במשחות וכדורים לא תמיד יעיל. להביא לכדי העלמות הפטרייה מהציפורן עלול להיות משימה קשה גם למשחה הטובה ביותר. פעמים רבות מדווח כי הפטרייה לא נעלמה ולעיתים היא נעלמה וחוזרת בחזרה. האבחון האירידיולוגי עוסק במקור ובגורם להיווצרות הפטרייה ובכך מאפשר לזהות את המקור הפנימי בתוך הגוף אשר מצוי בחוסר איזון.

הסיבות לפטריות ציפורניים ועור על פי האירידיולוגיה

לעיתים, פטרייה יכולה להופיע על הציפורניים ועל גבי העור כתוצאה מזיהום חיצוני, אך פעמים רבות מדובר בביטוי לתהליכים פנימיים הגורמים להופעתה של אותה פטרייה. הסיבות לכך יכולות להיות מגוונות ושונות, החל מרגישות ואלרגיה לסוגים שונים של מזונות או חומרים קוסמטיים, בעיות בתוך מערכת העיכול, חוסר או עודף בוויטמינים ומינרלים וכן חוסר איזון נפשי ואף לחץ נפשי.

אבחון הפטרייה באמצעות אירידיולוגיה

תהליך האבחון האירידיולוגי נעשה באמצעות קשתית העין. הקשתית בנויה מקשת של צבעים, אשר כל צבע וגוון בעל משמעות לגבי איבר פנימי. באמצעות בדיקה מיקרוסקופית של גלגל העין, יוכל המאבחן האירידיולוגי לאתר את מקור חוסר האיזון ובכך להביא לכדי ריפוי הפטרייה. לכל אדם ישנה מערכת איזון שונה, ולכן, האבחון הינו פרטני ואישי. זיהוי של נקודות החולשה בתוך מערכת הגוף על ידי האבחון האירידיולוגי יאפשר לבנות תוכנית טיפולים תואמת מטופל.

טיפול בפטריות על פי האירידיולוגיה

תוכנית הטיפולים מותאמת לכל מטופל באופן אישי, וזאת לאחר קבלת האבחון המלא של קשתית העין. התוכנית נבנית תוך מרכיבים המשלבים בין תזונה לבין הנפש – אשר יחדיו מאפשרים ליצור איזון מלא בין כל מערכות הגוף. האירידיולוגיה אינה רוקחת תרופת קסם להעלמת הפטרייה, אך לעיתים נעשה שימוש בצמחי מרפא או מרכיבים מן הטבע על מנת לסייע לתהליך שיקום הציפורניים והעור, כמו גם יצירת תפריט תזונה יומיומי.

אנחנו לא תמיד מצליחים לזהות את המקור לפטריות הציפורניים והעור, ולעיתים אנחנו עלולים להמשיך ולהיאבק בפטרייה ללא כל יכולת למגר אותה. על יד אבחון אירדיולוגי אנחנו יכולים למצוא את המקור הפנימי הגורם לפטרייה להישאר כתושבת קבע בגוף.

לצורך ריפוי הציפורניים או העור, יהיה עלינו ליצור איזון פנימי מושלם בין הגוף לבין הנפש ובכך להביא לכדי ריפוי מלא. מדובר בתהליך המתחיל באבחון של קשתית העין ומסתיים בתוכנית טיפולים אישית, אשר לאורך זמן תביא את הגוף שלנו לכדי מצב מאוזן ואידיאלי.

דילוג לתוכן