ריח רע מהפהאחד המצבים המביכים ביותר בעבור כל בן אדם הוא ריח רע מהפה, אשר לא תמיד אנחנו מצליחים לאבחן את הסיבה לכך. אירידיולוגיה, המסתמכת על אבחון הגוף והרקמות על פי קשתית העין, מציע בחינה נוספת של הסיבות בגינן אנחנו עלולים לסבול מריח רע מהפה.

המבוכה שבריח רע מהפה

בין אם אנחנו צעירים או מבוגרים, ריח רע מהפה הוא דבר לא נעים. אם אנחנו פותחים את הפה בשביל לדבר ואנשים נרתעים אחורה – זו סיבה מספיק טובה בשביל ללכת לטיפול. פעמים רבות, אנחנו חושבים שאם נרוץ לצחצח שיניים הריח יעבור, אך לא תמיד כך הדבר. ישנם אנשים הסובלים באופן קבוע מריח רע מהפה.

הדבר נקרא "באשת הפה" ריח לא נעים מהפה באופן תמידי שלא עובר. אם הייתם אצל רופא השיניים ולא נמצאו דלקות חניכיים או עששת, אם ביקרתם אצל גסטרולוג ולא אותרה כל בעיה, אם אתם לא מפסיקים ללעוס מסטיקים – אך הריח עדיין ישנו, ייתכן והגיע העת למצוא חלופות אבחון שונות, שיעזרו לכם באיתור הבעיה וגם יוכלו לספק פתרון.

אבחון אירידיולוגי לריח רע מהפה

קשתית העין היא הבסיס של אבחון אירדיולוגי. תורת האירדיולוגיה גורסת כי קשתית העין, הסובבת את אישון העין יכולה לספק מידע רב אודות המטופל. בבסיס התורה, עומד הקשר הקיים בין המצב הפיזי והבריאותי לבין המצב הנפשי והרגשי. לכל צבע בקשתית של העין יש סימן ויש שייכות לאיבר בגוף.

לאלו, הסובלים מריח רע מהפה, האירדיולוגיה מאפשרת בחינה מחודשת של רקמות הגוף והאיברים ומספקת כלים המאפשרים למצוא את הסיבה לתופעת הריח הרע, תוך מתן טיפול כוללני המשלב בין גוף ונפש. בעזרת פנס וזכוכית מגדלת מסוגל המטפל להתבונן בצורה מדויקת בקשתיות העיניים של המטופל ולאתר איברים שאינם נמצאים באיזון.

הסיבות לריח רע מהפה על פי האירידיולוגיה

בשונה מהסיבות הקיימות ברפואה המודרנית, אשר מקשרות ריח רע מפה לבעיה בריאותית, כמו דלקת חניכיים, עששת או בעיות של עיכול – הרי שהאירדיולוגיה מאפשרת לאתר את הבסיס של הבעיה. אנשים הסובלים מריח רע מהפה באופן תמידי, ונמצאו בריאים לחלוטין, ללא דלקות או בעיות עיכול, עלולים להישאר ללא פתרון. לפי האירידיולוגיה, תופעת ריח רע מהפה יכולה לנבוע לעיתים מסיבות שונות לחלוטין.

טיפול והתמודדות עם ריח רע מהפה

האירדיולוגיה מספקת גם אבחון וגם תוכנית טיפול שתוכל לשים סוף למצב הלא נעים של ריח רע מהפה. מאחר והגוף מושפע באופן ישיר גם מהנפש, הטיפול נעשה בשני מישורים, פיזיים ורגשיים – כך שניתן יהיה להיפטר מהבעיה אחת ולתמיד בטיפול המשלב בין הפנים לחוץ.

הטיפול יתמקד לא רק בחלל הפה, אשר לרוב אינה הסיבה האמיתית לריח רע מהפה, אלא ייתן מענה לסוגרים של הקיבה. כלומר, אם פתחי הקיבה מפרישים ריחות, אזי, שיש צורך באמצעים שונים לסגור אותם. לרוב הדבר יעשה על ידי התאמת מזונות ותפריט יומי. בהיבט הנפשי, יש צורך להגיע לאיזון של הנפש, ולכן, שליטה על עוצמות הרגש הינה חלק חשוב בתהליך הטיפול וההתמודדות עם ריח רע מהפה.

האירידיולוגיה הינה שיטת אבחון לא פולשנית, המאפשרת הסתכלות עמוקה אל תוך אברי הגוף והנפש. אבחון אירידיולוגיה לצורך איתור המקור של ריח רע מהפה, תוך התאמת טיפול המשלב בין הפנים לבין החוץ, יוכל לסייע לכם להתמודד עם התופעה המביכה והלא נעימה של ריח רע מהפה.

דילוג לתוכן